piątek, 19 lipca 2013

Zmiany, zmiany, zmiany....

Uf, gorączka związana z przygotowaniami do imprezy oraz samą imprezą z okazji 88 urodzin Anny Hudzik znacznie opadła. Przyszedł czas na oglądanie zdjęć i wspominanie. Korzystając z tej chwili wytchnienia wpadłem na pomysł aby umieścić na blogu dodatkową podstronę, za pomocą której można by przedstawić  rozbudowany schemat drzewa genealogicznego rodzin Hudzików i Zakrętów. Szczerze mówiąc myślałem o tym od dawna ale nie potrafiłem tego pomysłu zrealizować. Mówiąc wprost: trochę techniki i się pogubiłem :) Dzisiejszy dzień upłynął mi pod znakiem ogarniania terminów: "serwer ftp", "domena", "hosting", "index.html". "php" Powiedzmy, że zagadnienie opanowałem, co skutkuje jeszcze nie doskonałym, aczkolwiek obiecującym początkiem. Wprawne oko już wyłapało zmianę: U góry strony obok paska podstrony "Główna" pojawił się nowy pasek "Drzewo genealogiczne!" Wystarczy kliknąć aby przenieść się do ogromu informacji jakie udało mi się zgromadzić w drzewie genealogicznym. W dodatku informacje tu zawarte mają zwięzłą formę i charakter rozbudowanych statystyk.

Ten dodatkowy serwis będę się starał na bieżąco uaktualniać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz